This is flash
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gdze studjować i dlaczego?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum W-A.pl Strona Główna -> Dyskusje o architekturze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolw

PostWysłany: Pon Lis 15, 2004 2:01 pm    Temat postu: gdze studjować i dlaczego? Odpowiedz z cytatem

jestem uczniem klasy maturalnej i od wielu lat zajmuje sie rysunkie pod okiem architektów i plastyków.
prosiłbym wszystkie osoby które mogły by mi przedstawic jakieś wady i zalety konkretnych uczelni, o pomoc w dokonaniu wyboru.
jak na razie zamierzam zdawać do warszawy poniewarz wykładają tam osoby które pracuja zawodowo i są autorytatami w tej dziedzinie ( Budzyński, kuryłowicz, kucza kuczyński...) słyszłem ze w gliwicach nie ma za wielu wykładowców którzy maja jakis kontakt z projektowa praktyką.

czy moglibyscie mi pomóc w wyrobieniu sobie zdania na ten temat.
dzieki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger
TomeG

PostWysłany: Pon Lis 15, 2004 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem