This is flash
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Matematyka na architekturze

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum W-A.pl Strona Główna -> Wydział Architektury Wrocław - www.wroclaw.w-a.pl
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mickimouse

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:19 pm    Temat postu: Matematyka na architekturze Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam kilka pytań dotyczących matematyki na kierunku "Architektura i Urbanistyka" na PWr:

1. Jakie zagadnienia (działy) z analizy i algebry są na pierwszym roku tego kierunku (z tego co znalazłem na stronie wydziału to jest przedmiot "Analiza i algebra" i są to bodaj ćwiczenia i "Geometria wykreślna" ?

//** Jestem aktualnie studentem EiT na W-4 i "powiedzmy" mam pewne problemy z matmą... szczególnie rozrywki z całkami podwójnymi itp.. do tego dochodzi nuda związana z rozwiązywaniem tego wszystkiego... tworcze myslenie sie konczy na bzdetach, a ja chciałbym od studiów czegoś innego... czy na architekturze jest podobnie ? **//

2. Ciekawi mnie także co z fizyki na 1 roku by mnie czekało... ? Proszę o odpowiedz zorientowanych Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
_agnieha_

PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 1:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli chodzi i fizyke to w pierwszym semestrze praktycznie ani grama jej nie widac Cool mechanika budowli dopiero na 3cim semestrze jest
spojrz sobie na ramowe plany zajec na stronie wydziału
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mickimouse

PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 6:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a matma ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
siposus