This is flash
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 14 wyników
Forum W-A.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Nie będzie juwenaliów?
shirka

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3497

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Sro Kwi 13, 2005 6:30 pm   Temat: Nie będzie juwenaliów?
moze u was, u nas w gdansku, na razie nei bylo jeszcze zadnej mowy na ten temat, wszystko organizujemy tak jak mialo byc.
  Temat: Być architektem.. hmm? :P
shirka

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 22227

PostForum: HydePark (>18 lat!)   Wysłany: Sro Kwi 06, 2005 5:52 am   Temat: Być architektem.. hmm? :P
no mamy.. ale wyglada to tak,ze znacznie wiecej czasu poswiecamy projektom niz nauce..normalnie raczej sie nikt nie uczy w srodku semestru,chyba,ze jest jakies kolo..no my bedziemy miec tylko 1 w tym ...
  Temat: Pytanie laika Autocad 2004
shirka

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 6592

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Kwi 06, 2005 5:48 am   Temat: Pytanie laika Autocad 2004
ja w sumei slaba z cada jestem, ale wg mnie nie da sie, mozesz zrobic blok.. jak juz tak bardzo musisz i wtedy wkleisz i bedzie cala bryla..
  Temat: architektki.........????co w nich siedzi i jakie sa
shirka

Odpowiedzi: 64
Wyświetleń: 63855

PostForum: HydePark (>18 lat!)   Wysłany: Pią Mar 25, 2005 10:36 am   Temat: architektki.........????co w nich siedzi i jakie sa
u nas bylo podobnie, ale na drugim roku stan rzeczy sie troche zmienil, zostaly tylko 2 pary plus jedna niezdecydowana(tzn w sumie jak dla mnei to sa razem,ale sie nazywaja przyjaciolmi;), z czego jed ...
  Temat: architektki.........????co w nich siedzi i jakie sa
shirka

Odpowiedzi: 64
Wyświetleń: 63855

PostForum: HydePark (>18 lat!)   Wysłany: Wto Mar 22, 2005 2:11 pm   Temat: architektki.........????co w nich siedzi i jakie sa
nie wiem jak wyglada na tym forum proporcje plci.. ale mnie juz wkurzyles:> gratuluje:>
generalizowanie nie jest za fajne, jakbys sie czul jakby ktos ciebie okreslil za ladnego ale pustego? albo jes ...
  Temat: Muzyka dła architekta
shirka

Odpowiedzi: 60
Wyświetleń: 29325

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 10:45 pm   Temat: Muzyka dła architekta
no i wyszlo,ze studenci architektury to takie rockowe typki i typiary;P
  Temat: Komiks "Polytechnika"
shirka

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 25686

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 10:39 pm   Temat: Komiks "Polytechnika"
muahahhahahaha:DVery HappyVery HappyVery Happy ja to wydrukuje i pokaze u nas:Very Happy u nas jest iidentycznie:>
  Temat: warsztaty,wyklady i inne takie..
shirka

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4811

PostForum: Dyskusje o architekturze   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 9:35 pm   Temat: warsztaty,wyklady i inne takie..
no chcialabym,ale nie mam mozliwosci, mam nadzieje,ze temat sie rozwinie bardziej i bedzie obejmowal wszystkie imprezy..ja narazie z mojej strony nie wiem o zadnych wykladach,tyle,ze jest cala impreza ...
  Temat: Czy używanie kompa jest konieczne???
shirka

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 54231

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:34 pm   Temat: Czy używanie kompa jest konieczne???
jestem na drugim roku i w sumie wykombinowalismy sobie cos takiego:D tak nam chwala to,ze tak dobrze rysujemy my studenci arch w polsce,ze to szkoda tracic itd itp.. wiec rysujemy wszystko od reki dl ...
  Temat: Giełda Wykładów FTA
shirka

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 9491

PostForum: Wydział Architektury [inne]   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:30 pm   Temat: Giełda Wykładów FTA
o FTA mysle,ze sa swietni, bylam na wykladzie Klaasa van der Molen z Bararchitect i tych loskow z Slaska;) sorry nei pamietam nazwiska:) oby wiecej takich pomyslow i realizacji.
  Temat: ZAPRASZAMY studentów i architektów z całej Polski
shirka

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 13288

PostForum: Wydział Architektury [inne]   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:29 pm   Temat: ZAPRASZAMY studentów i architektów z całej Polski
mam nadzieje, ze pojawia sie tez tu ludzie z gdanska, bo wydaje mi sie,ze jestem jedyna..
:)chetnie pogadam o archiekturze:) pozdrawiam wszyskich:>
a co myslicie,zeby sie machnac i zrobic wersje mie ...
  Temat: warsztaty,wyklady i inne takie..
shirka

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4811

PostForum: Dyskusje o architekturze   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:25 pm   Temat: warsztaty,wyklady i inne takie..
moze jak ktos z was cos gdzies uslyszy napisze tutaj...chodzi mi o to,ze wkurza mnie to jak sie dowiaduje po fakcie,ze gdzies cos bylo naprawde swietnego, ale niestety informacja nie wyplynela na czas ...
  Temat: ciekawe wykłady
shirka

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 13626

PostForum: Dyskusje o architekturze   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:20 pm   Temat: ciekawe wykłady
rma-rozwoj mysli architektonicznej(gdansk) prowadzi doktor Soltysik.. jak ta kobieta rewelacyjnie szkicuje na tablicy wszystko respect dla niej:D bogu dzieki,ze juz egzamin z tego zaliczylam
no i wyk ...
  Temat: Zajżyjcie prosze i odpiszcie :) [ocena rysunków]
shirka

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 23761

PostForum: Dyskusje o architekturze   Wysłany: Czw Mar 17, 2005 3:19 pm   Temat: Zajżyjcie prosze i odpiszcie :) [ocena rysunków]
wydaje mi sie,ze koniecznie powinnienes sie przerzucic na dlugopis-albo jakas inna technika trwala i rysowac z natury (postacie budynki itp).
studiuje w gdansku na pg, ale do wawy sie przygotowywala ...
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group